Možná Tě zajímá..

pátek 11. listopadu 2011

Libraly

aneb knížní ráj...

Kdysi dávno byla jedna holčička, která strašně ráda četla knížky, každý týden si chodila pro další a další knihy do knihovny v Mostě, ale když přešla na střední školu, její záliba ve čtení šla "do kopru" a byla nahrazena zábavou nucenou a tou je učení... Tak teď jsem vám shrnula mojí zálibu v tiskařské černi, vůni papíru a několika set stránkových knihách..  Dnes jsem šla pro balíček na poštu a nějak jsem si řekla, že je na čase zavítat do mého "knižního království". Po pár minutách v knihovně na mě dýchla atmosféra základní školy a vrhla jsem se na výběr knih.. Nakonec jsem si vybrala 7knížek, ale ani jedna se nehodí do středoškolské literatury nebo spíše literatury maturitní.. Jsou to všechno detektivky a fantasy. Zkrátka přesně můj šálek čaje.. :))





Takže čtení zdar...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥