Možná Tě zajímá..

pátek 25. listopadu 2011

Když nemoc klepe na dveře

aneb připravte si kapesníky....

Doprčouc, už týden mi teče z nosu, ale to by se možná dalo ještě přežít, sice odřený nos není nic moc, ale i tak, jenže rýma má zřejmě spousty "přátel" a tak se  k ní ještě přidalo škrábání v krku a bolest ucha.. :D Takže od té doby, co jsem dnes doma jsem stihla uvařit asi 3 litry čaje, vymačkat 2 citróny, sníst dvě mandarinky a 2 pomeranče a dát si vařící bublinkovou koupel. Zřejmě by mi to bylo jedno, že jsem nemocná a nesnažila bych se to tak rychle vyléčit, kdybych zejtra neměla taneční a o víkendu bych nechtěla jet na brigádu a jít ke kamarádovi na oslavu narozenin..

Takže já se letím léčit..
Paraleny třeste se!! :D


Taneční...
P.S. Už jste viděli Twillight 4?? Né, velká chyba :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥