Možná Tě zajímá..

středa 30. listopadu 2011

Poštovní holub S.R.O

aneb I have my own penfriend...

Nevím, jak a proč to vzniklo, ale myslím, že to bylo tak a tak.. Mám ve třídě kamarádku, ale naše přátelství je poněkud zvláštní, ojedinělé a jsem za něj ráda. Zkrátka "ta dotyčná" my chtěla sepsat "ono přátelství" do dopisu.. a tak to zřejmě vzniklo.. První dopis byl na 4xA4 ve WORDU.. Nejprve jsem na to koukala jako vyvoranej myšák, protože takovádle slovní zásoba je zázrak.. Aboslutně perfektní dopis..Nulová chybovost.. Zkrátka pro každého učitele češtiny, nádherná práce.. Možná, že nejsem učitelem češtiny, ale dobrou práci dokáži ocenit, a tak jsem na DOPIS odpověděla.. :D a tak to vzniklo, vytvořily jsme si desky na dopisy a vždy si je s odpověďmi předáváme.. :)) Zkrátka: to nemá chybu :**




Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥