Možná Tě zajímá..

pátek 2. prosince 2011

Nemoc 21.století...

aneb kašel a rýma.. :D

Hrůza!! Hrůz...
Od neustálého smrkání mě jen občas a ojediněle vyruší zakášlání, které je nepříjemné a navíc mi to rve krk a nutí mě to mazat se mastí, která se nazývá " mastí psí", název je děsivý, ale pomáhá to, takže pokud kvůli mému zdraví musel uhynout nějaký pes, budiž mu země lehká... ( Samozřejmě si dělám srandu, výrobek je vyroben z bylinek, z jakých?? to už netuším..) Navíc k tomu pocit toho, že se vlastně ani neslyším.. :D Jedno ucho zalehlé, druhé na půl :D ale pořád je tu ještě ta zbývající čtvrtina sluchu, takže je to ještě celkem v pořádku .. a navíc dneska Lady Gaga ukázala její oficiální klip k písničce "marry the night". Upřímně: Jako vždy se skláním před jejím klipem,( i když myslím, že v tomto klipu se zbytečně zošklivila, ale to je jen můj názor), před jejím hlasem a před jejími tanečními schopnostmi, které jsou famózní :D Zkrátka jsem její největší fanouškem.. :))


Pac a pusu, dobrou noc :**

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥