Možná Tě zajímá..

středa 21. prosince 2011

Úžasný den..

......

Před necelými pěti minutami za mnou klaply dveře od bytu a já celá zmrzlá a zmáčená píšu o dnešním dni. Řekla bych, že byl famoózní, ale nejspíš bych lhala, protože byl absolutně perfektní, ještě lepší než SOMAT. Kdyby nebylo toto počasí nejspíš bych tento den posunula ještě o stupeň výše. Pokud to ještě jde..

Byla jsem venku s mou inteligentí, kreativní a docent, doktor, inženýr psycholožkou T.B.. Záměrně osobu nejmenuji, ještě by se stala slavnou a zvedla mi cenu za hodinu sezení.. :D:D Člověk bynikdy nevěřil, že je možné si s někým povídat tak dlouho a pořád si mít, co říct v souvislých větách. Dokonce jsem dokončila nakupování dárků na Vánoce za dozoru státního notáře "JÍ" :D. Dámský pokec skončil a šli jsem domů, já cestou přemýšlela nad tímto protivným "zimním" počasím a také nad nesmyslností citátu " Když se tvůj sen na tisíc střepů rozletí, tak zatni pěsti, střepy přinášejí štěstí". Proč? Rozbijete např. zrcadlo, máte díru ve vaší nové parketové podlaze, musíte to uklidit, koupit nové zrcadlo a spravit podlahu. Ještě pořád si myslíte, že střepy přinášejí štěstí? :)

Veselé Vánoce přeji.. :*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥