Možná Tě zajímá..

pátek 23. prosince 2011

Sudoku

aneb kam patří todle číslo?

Jistě každý z Vás slyšel, co je Japonsko a kde leží. V týdle kouzelný zemi, kterou tolik miluju vznikla i jedna hra. Je podobná křížovkám pro starý babči, ale je víc na myšlení a nazývá se SUDOKU. Našla jsem to asi před týdnem ve škříni při "úklidu" a řekla si, že to zkusím.. Nějak jsme se do toho zažrala a začala se pokoušet o opravdové luštění. Zkoušela jsem pokořit Mistryni světa v sudoku, která jednoduché sudoku o obtížnosti jedné hvězdičky zvládla za 2minuty. Mé první sudoku o této obtížnost, mi zabralo asi tak 10 minutu cenného času, ale já to nevzdala a luštila jsem dál. Po týdenním "namáhání mozkové kapacity" jsem své luštící skóre zvýšila. Už mi trvalo "pouhých" 5 minut :D:D.

Jdu dobalit dárky k Vánocům, takže luštění zdar.. :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥