Možná Tě zajímá..

čtvrtek 29. prosince 2011

Citáty

aneb něco na nich bude!

K Vánocům jsem dostala, jako každým rokem, knížku, Ježíšek, totiž vidí mou zálibu ve čtení a také přesně ví, jaký žánr mám nejraději a vždy se mi trefí do chuti. Tenhle rok není vyjímkou. Děj knížky není podstatný, ale zalíbil se mi v ní citát od Oscara Wilda : "Horší, než když se o Vás mluví, je jen jedno: když se o Vás nemluví." a má zatraceně pravdu. Pořád lepší když Vás někdo propaguje a zvyditelňuje třeba i ubohým pomlouváním, než aby po Vás neštěk ani pes!! :)

Jinak si spokojeně "vrním" nad novým objektivem, sice první fotka dopadla NIJAK. :D

Zde je officiálně první fotka vytvořená novým objektivem :D
Vidíte to taky? :D

Ale další a další fotky už vypadaly lépe a lépe.. Dokonce jsem zjistila, že pomocí tohoto objektivu vidím sousedům z protějšího baráku do obývacího pokoje. :D Jak paparazzi, krásný pocit, ale koho v Mostě sledovat? :)To se na to radši vyprdnu a půjdu fotit berušky na louku :))

Hezký zbytek Vánoc a pevné zdraví (To moje se totiž už porouchalo:"( )

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥