Možná Tě zajímá..

neděle 1. ledna 2012

Happy New Year..

aneb Jak na Nový rok tak po celý rok..

Upřímně doufám, že to tak nebude, protože nejsem upír, abych celej tenhle rok nespala. Hned dovysvětlím. Jelikož a protože byl Silvestr a s ním přišli přátelé, rachejtle, rámus a nespavost. Člověk by doufal, že se mu po 12hodinovém skotačení vybijou baterie, ale já jsem zřejmě vyjímka a jedu dál, jsem totiž králíček DURACEL. Výsledkem mého flámování je, že jsem ospalá jak medvěd, mám "menší" kruhy pod očima, z nesmytého make-upu mám pleť jako hroch, smrdím jako továrna na výrobu cigaret (Grrrrrr, nesnáším to!! )všechno mě bolí, nic nechci dělat (Tedy kromě relaxu, gaučingu a spánku), mám neustálý hlad i když to nesouvisí jen se Silvestrem :D

  • Zítra je poslední den volna, tudíž dneska zalehnu do postele kolem 9hodin a budu spát do zítřejších 12 :D:D¨ a běda tomu, kdo mě vzbudí!! :D




Takže dodatečně Šťastný Nový rok. ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥