Možná Tě zajímá..

čtvrtek 19. ledna 2012

Mahjong

aneb hra k zbláznění...

Nevím jest-li hru znáte nebo ne.. Proto sem hned na začátek dávám obrázek ať víte o co jde.


Nevím, proč jsem tuhle hru začala hrát a také nevím proč už jí hraju asi přes hodinu :D (Ve skutečnosti to vím až moc dobře, hru jsem začala hrát jako náhražku za učení se němčiny, která mě přestala po necelých dvou hodinách bavit a pročítání fejetonů na netu, protože jsem potřebovala vědět, jak se to vlastně má psát, aby to bylo ke čtení a ve správným slohovým útvaru, zítra totiž píšeme slohovou práci :D) Při neustálém hledání stejných políček si postupem času připadám stále slepější a slepější a navíc mě dokáže pekelně naštvat cedulka s nápisem, které říká "Nejsou ZDE žádné stejné kameny ke spojení!.. Co to pro mě znamená? Kliknu na tlačítko nová hra a jedu todle zábavné "utrpení" od znova..
 :D:D

P.S- Na zaplácnutí díry ve volném času hru vřele doporučuji. :D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥