Možná Tě zajímá..

úterý 31. ledna 2012

Pablo Picasso..

aneb malíř obrazů ("Patlanin")

Asi tak před dvěma měsíci jsem kamarádce nakreslila "obrázek". Bylo tam její jméno, vyvedeno v optimistickém provedení.. Fotku bohužel nemám. Nebo, že by díky Bohu? ( :D) Avšak jí se očividně zalíbil, a tak mě poprosila o další... Řekla mi, ať ho nakreslím na velkou čtvrtku a dám si na tom záležet, že si to nechá zarámovat.. Pokud se tedy počítá čtvrtka A2, asi tak 7hodin upatlanejch rukou, špinavý podlahy, bolavejch nohou (jak jsem si na nich seděla), a taky zavařenej mozek od věčného přemýšlení nad nápadem, tématem, inspirací a vlastně čímkoliv, co by mě mohlo osvítit a já to mohla nakreslit na tu proradnou čvrtku obrovských rozměrů... Nejdřív jsem nakreslila hlavní část "obrazu", myslela jsem si, že když zaplácnu střed čvrtky "zajímavým" obrázkem, budu se moct vyhnout pozadí, ale když jsem se na " pro-mě-dočastně-hotové-dílo" koukla bez pozadí, bylo to nemastné-neslané. Zkrátka něco tomu chybělo. Nemělo to šmrnc. Tak jsem se do znovu ponořila do mého "uměleckého ducha", vzala štětec do ruky, myšlenku do hlavy a začala kreslit..

Zde je má první opravdová tvorba/dílo/veledílo/patlanina/obrázek/kresba a také zřejmě poslední.. :D






P.S. Když jsem psala název tohoto článku, nějak mi v hlavě proběhlo pár otázek ohledně tohoto malíře.. Při čtení jeho životopisů a zajímavostí. Jsem narazila na toto : Pablo Diego José Santiago Francisco de Paula Juan Nepomuceno Crispín Crispiniano de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Ruiz Blasco y Picasso López.. Anóóó, todle celé je jeho jméno.. :D:D (Smile :D)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥