Možná Tě zajímá..

středa 18. ledna 2012

Jaro v lednu?

aneb když se počasí zbláznilo..

Když je venku cca. 10 stupňů, slunce na obloze, sněhu tak 0,5cm, vítr rychlosti 1km/hod, nejspíš je něco s lednovým počasím špatně.. :D Neříkám, že mi to vadí, jsem jedině ráda. Já jsem totiž zastánce nádherných, teplých dnů plných slunečních paprsků, koupání, zmrzliny a přátel.

Dnešní školní den stál za prd. Jediné, co na dnešním dni za něco stálo, byla dnešní sváča.. Housky, salám, sušenky, bonbóny a kofola.. Přímo královská svačina. Děkují maminko :* Kecám!! Ještě jedna věc se mi povedla. Dostala jsem z písemky z matematiky 2.. :D Já jsem dostala dvojku.. Je to sice k neuvěření, ale JÁ mám dvojku.. Díky Bohu! :)


Zastavit, STÁT!

Střecha/roof..
Zima = jaro
Fotka z okna :D
Je sám jako KŮL (lampa) v plotě! :D


Letím se učit dějepis.. :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥