Možná Tě zajímá..

pondělí 9. ledna 2012

Vrchní stěžovatel roku 2012

...

Poslední dobou vše stojí za starou bačkoru.(Samozřejmě né úplně vše = abiturentský ples.) Učitelé se zbláznili a myslí si, že máme čas jen na ty jejich předměty.  Ale to je omyl a docela velkej. Samozřejmě beru v úvahu, že jsem na gymnáziu, jak by řekla jedna paní učitelka : "Jste na výběrové střední škole!". Někdy mi to tak vůbec nepříjde je to škola jako každá jiná, kde polovina studentů používá taháky, polovina studentů je drzá, kouří u školy, většinu tělocviků necvičí a také polovina pánského osazenstva má ve zvyku po sobě čímkoliv házet ať to jsou papírky nebo chleba.. Říkáte si: "To je nechutný" :D Máte pravdu, ale když v tý opičárně trávíte polovinu dne, pět dní v týdnu a cca 250dní v roce, už vám to je jedno...

Protože jsem z neustálého učení vygumovaná a potřebuju menší vzpruhu, tak do sebe házím oříšky v čokoládě, vyfotila jsem pár fotek, pár fotek jsem našla v počítači a teď poslouchám silnej hlas Adele.... P.S Týdle slečně se klaním néjen za ten hlas, ale také za to, že nehubne!!... Řekněme si to upřímně, na svět celebrit je poněkud silnější.. Ale i tak DRŽÍM PALCE! :))


Zmenšeniny nábytku jsou z německého muzea hraček...
Aneb jak by měl vypadat váš byt? :D

¨
Takže sluchátka na uši a hudbě zdar...!!

NAZDAR..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥