Možná Tě zajímá..

úterý 10. ledna 2012

Opravář bot..

aneb když člověk chce, dokáže vše..

No a není to pravda? Když někdo něco chce, udělá pro to vše a já si chtěla vzít zrovna tyhle boty. Tyhle boty z extrémně ochozeným podpatkem. Tudíž blázna jako jsem já napadne co? Anoo, podpatek si vyměnit sám. První podpatek jsem měla hned. Druhý mi dělal menší problémy, tedy ehhmm velké problémy. Člověk by nikdy nevěřil jak může být vyměňování podpatků nebezpečná a taky dlouhá záležitost. Já jsem si u toho stihla propíchnout nůžkama jeden prst, šroubovákem druhej, kleštěma jsem si málem při vytahování podpatku vyrazila zuby.. :D:D A co z toho vlastně mám? Krásnej pocit z dobře vykonaný práce a taky to, že si je zejtra můžu vzít.. :D

Clap, clap..
Písnička dne:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥