Možná Tě zajímá..

sobota 28. ledna 2012

Nudíte se?? :)

aneb kupte si medvídka mývala..

Božínku, to je nuda, člověk by nikdy nevěřil, že někdy takovýdle nudy docílí... Jak by řekl někdo je to nudex a jak bych řekla já.. Poomoooooooccc, zabavte mě!! :( Měla jsem jet dneska na brigádu, ale z technických a kdoví z jakých ještě důvodů to nedopadlo, a tak sedím doma. Z nudy už jsem upekla koláčky, přečetla 200stránkovou knížku, začla se fotit, kreslit "obraz" pro kamarádku, zahrát si snad všehny hry na hry.cz, lítat tu v mých 16 cenťákových lodičkách a zkoušet k nim šatové a doplňkové kreace. Proč? Příští týden v sobotu je maturitní ples GYMPLU.. (Tam samozřejmě nesmím chybět a moje nové botky taky né!! :D)

Já a ony..
Přidat popisek..
Teďka si jdu udělat tousty, a pak se pustím zřejmě do čtení další knížky a nebo do koukání na filmy. Zítřek bude o hodně lepší.. Bude se totiž filozofovat :)))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥