Možná Tě zajímá..

úterý 17. ledna 2012

Škola základ života?

aneb Kdo se přes ní dostane, má částečně vyhráno...

Koukám, že poslední dobou je většina mých článků směřovaná školským směrem, není jich mnoho, protože kvůli škole jich moc nenapíšu, navíc mě opustila kreativita a nápady a bez toho, jak je známo články psát nejdou. :))
.............
..........
......


Samozřejmě nemůžu dávat vinu jen škole. Jenže já si nemůžu pomoct a poslední dobou si radši zajdu na kávu, pokec, čtu si knížky, které jsem dostala od "Ježíška", koukám na bednu (i když tam nic nedávaj) nebo do počítače. Chtěla jsem napsat článek asi před dvěma dny, nafotila jsem podle mě dost hezký fotky, jenže ouvej!! Při ukládání fotek do počítače došlo k "menší" chybě a fotky nějkam odletěly. (Nejsou v počítači ani ve foťáku, tak si je asi marťani prohlížejí v kosmu :D) Grrrrrrrr!! Smůla se mi zkrátka lepí na paty už od pátku 13. ledna, kdy jsem si při běhu na dámskej drbanec rozflákala na mobilu displej.. :((


Takže smůle zdar!! :D:D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥