Možná Tě zajímá..

středa 8. února 2012

"Dobrá" nálada

aneb Když všechno kolem jde do sraček  háje...

Bože, bože, bože.. Vím lidé říkají a hlavně moje mamka, že todle jméno nemám používat, že mi stejně nepomůže.. Nejspíš má pravdu, protože si člověk stejně všechno musí udělat sám, vším se sám musí prokopat/prokousat/probít. Hrůza, hrůza.. Já mám trable, kamarádka mám "big" trable, kamarád "bigger" trable, máte někdo "biggest" trable?? :) Někdy mám chuť sebrat svou veškorou "strašně dobrou" náladu a vyhodít jí z okna, zabalit do krabice a poslat jí na Severní pól, dát jí někomu koho nemám ráda a nebo zkrátka a jednoduše jí zadupat do země. Jenže ouha, tak jednoduše to bohužel nejde :(( Smůla se totiž odjakživa lepí na paty a to zřejmě s velikou oblibou.. :(( Možná je na čase tu smůlu odlípnout a někam s ní mrštit.. Takže smůle zdar! :(

and you?? :(

1 komentář:

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥