Možná Tě zajímá..

neděle 26. února 2012

Jsem tady..

aneb Home, sweet home...

Tak jsem zase doma.. Po třídenním výletě do Krkonošského "sídla" k babičce si hovím u počítače s nožkama na stole. Přijela jsem asi kolem 4hodiny domů, vyházela věci z kabelky, naplácala si masku na xicht, pustila se do luxování ledničky, zapla si po třídenním půstu počítač (INTERNET) a stáhla fotky z foťáku do tý-zatracený-zavislácký-bedny-jménem-počítač... . :D Člověk by si myslel, že první stránka na kterou vlezu bude facebook, ale já jsem navštívila mou oblíbenou stránku s botama, protože na tento víkend slibovali nové kousky z jarní kolekce.. :D Možná jsem to neměla dělat, teďka mám dilema, jest-li boty objednat nebo ne! :D

Jak je známo u babiček je vždycky dobře a u mě to není žádná vyjímka, při příjezdu byly na stole řízky, při odjezdu kuře.. Zkrátka na horách je VŽDYCKY hej!..

 Z "PONĚKUD" neforemnýho sněhu jsme stavěli sněhuláka, nám vznikla sněhulačka.. (Po dědovo měnší uprávě :D)


Odklízeli jsme sníh..


 ´

Koulovali se! :D.


Zkrátka rodinný víkend na horách:))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥