Možná Tě zajímá..

čtvrtek 23. února 2012

Bye, bye..

aneb Hory, už mě čekají..

Zítra vyrážím směr Krkonoše, hory, sníh, zimní sporty a vlastně celou zimu moc nemusím, ale když tam na mě čeká nejúžasnější babča s dědou na světě s věčně dobrou náladou, s plnou lednicí, špajzkou a plnýma hrncema mňamek, kdo by se tam netěšil? :) Dneska jsem ještě byla s mamkou dokoupit nějaký ten narozeninový dárek pro dědouše.. Když jsem šla za maminou nějaká partička lidí mě označila letuškou.. :D Nějak mě to rozesmálo, měla jsem sice vlasy svázané do drdolu, volnější kabátek, černý punčocháče a botky na menším kramflíčku, ale já a letuška? Nevím proč, ale nějak mě to donutilo zamyslet se nad tím, čím bych chtěla nebo nechtěla být či nebýt.. :D Pár nápadů a návrhů se objevilo na obzoru, ale zase zmizelo.. Času dost. (Zatím...) Každopádně za kompliment děkuju.. :))


Přidávám :
Lady Gaga

A ještě jednu fotku z plesu..
S kamarádem..
Ples gymplu..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥