Možná Tě zajímá..

čtvrtek 16. února 2012

Cut my hair

aneb zase jednou po půl roce ke kadeřníkovi..

Naposledy jsem byla u kadeřníka asi tak před půl rokem. Přesněji to bylo v červenci, když jsem byla na brigádě na Moravě.. Dnes jsem se po dlouhé době odhodlala, že návštěvu kadeřníka zopakuji. Letěla jsem tam hned po škole.. Hned, co jsme dopadla do "kadeřnického křesílka" začala se mi věnovat jedna z  kadeřnic.. Nejdřív jsem dostala sprda za to, že mám ty vlasy jako slámu, druhý seřvák následoval za to, že kadeřníka nenavštěvuji pravidelněji a nechávám to docházet do takových to extrémů.. :D Odseděla jsem si tam asi hodinu. Hodinu pěče a zkrášlování. Nakonec jsem se se zvedla, zaplatila, poděkovala, dostala "věrnostní kartičku" a šla domů.. Na doporučení slečny-kadeřnice jsem si koupila olejíček na suché vlasy.. Nejdřív jsem o tom nechtěla ani slyšet, vím, že oleje vlasy mastí, ale tenhle je asi vyjímka, protože mám po NĚM vlasy živé a svěží.. :)) Vřele doporučuji! :)


Při cestě domů jsem se ještě zastavila v Rossmanu, kde jsem si koupila PÁR VĚCÍ..


I wanna GO! :)

2 komentáře:

  1. Vlasy vypadají úžasně! :) A ta zrcadlovka ♥_♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju. Já si to taky myslím, oproti tomu, co jsem měla na hlavě před tím.. A navíc teďka ty vlasy nevyžadují ani moc úprav. Zkrátka dobrý sestřih vyřeší všechno za tebe :)))

      Vymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥