Možná Tě zajímá..

úterý 14. února 2012

Fotokniha

aneb spousty vzpomínek zalisovaná v knížce...

Když na slevomatu objevíte 60ti stránkovou fotoknihu za pár kaček a máte počítač přervanej až k prasknutí fotkama z nejrůznějších rodiných, společenských a "párty" akcí.. Je na čase s tím něco dělat a týdle akce využít.. Samozřejmě, že by bylo daleko jednodušší poslat fotky přes internet "vyvolat", ale když je někdo mamlas a rád si všechno, co jde stížit stíží, tak proč se do toho nepustit, že?? :) Fotoknihu jsem vytvářela asi tak týden, první návrh jsem v zapálení do věci měla hotovou hned, ale kvůli "tomu-praštěnýmu-krámu-kterej-se-nazývá-počítačem-a-pořád-se-seká" se mi to všechno smazalo :(( Druhý pokus už trval déle, byla jsem ještě rozmrzelá z předchozího nezdaru. Druhou verzi kníhy jsem dokončila asi tak po týdnu nervování se u počítače, tuny snědených čokolád a velké spotřeby elektrické energie, kvůli non-stop zapnutému počítači :D:D (Což není jen vinou fotoknihy :D)

Dnes mi můj výtvor přišel, sice to vzal oklikou, kvůli menšímu nedorozumění s řidičem PPL, ale nakonec všechno dobře dopadlo a knížku mám doma.. :))


Packet of photos
+
Super song.. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥