Možná Tě zajímá..

neděle 11. prosince 2011

Pečení chalupy, Věneček a Návštěva Německa..

aneb u nás v rodině se člověk nenudí...

Začnu asi tím pečením chalupy, člověk by řekl, že to bude mít z fleku za půl hodinky maximálně za hodinku hotový, ale u nás v rodině to zabralo asi tak cca 2 a půl hodiny.. Nechápete proč? Já ano.. Nejdřív jsem musela z příšerně lepkavého těsta uválet placku, ale neustále se mi to lepilo k lince .. :D To by jste to nejradši popadli a zahodili z okna!! :D Nakonec se mi povedlo vyřezat všechny potřebné díly, upěct je a pomalovat.. Horší to bylo se svazováním.. Jednu stranu "baráku" jsem křupla a tak jsem to slepovala medem.. :D Jsem zkrátka kutil Tim.. :D

To by asi k naší "rodinné chatě" mělo stačit :))
P.S Fotka naší zbořeniny nejde vložit, pořád mi tu naskakuje "Došlo k chybě" :(

Druhým tématem je věneček, napsala bych k tomu něco jako podnadpis ve tvaru " aneb utrpení mých zlatých palečků končí" :D ale nechci být zlá a tak to berte jen jako jakousi nezajímavou poznámku :))
Celý večer se tancovalo a upřímně stejně většina tanců v mém provedení vypadala jako dupák a nebo jako šlapání zelí.. :D 

To nejlepší  nakonec
Dnes se konal další výlet do NĚMECKA.. Byla tam taková zima, že by z toho zamrzl mozek i lednímu medvědovi. :D A nám také zamrzl, ze zoufalství z nedostatkovosti tepla jsem si začali povídat o lovení medvědů a "zvláštních" Němcích.. :D Cestou k autu jsem se stavili v muzeu hraček a na teplé jídlo..













Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥