Možná Tě zajímá..

neděle 25. prosince 2011

Děkuji Ti Ježíšku

aneb dobré i špatné dárky...

Kdo nedostal alespoň jeden dárek, který si přál? TICHO...A kdo dostal alespoň jeden dárek. který si nepřál? JÁáá.. Dárek, který jsem obdržela se ovšem nedá zabalit a nazývá se nemocí. Mám pocit, že umírám, že se mi rozpadá tělo, uši mám zalehlé. Nemůžu jíst, je mi zima, celý den ležím zabalená v dece u pohádek. (Díky Bohu, že je dávaj.), taky jsem si na pár hodin schrupla, protože zvuk hučení včel v hlavě se už nedal vydržet. Proto teď píšu tyto řádky, jako rozloučení ( :D:D:D:D). Liju tu do sebe litry čaje, už ani nevím jak to chutná, příjde mi to všechno nějak stejný, ale je to teplý, krásně to zahřeje, tudíž: "Prosila bych další čajík s medíkem a citrónem. Děkuji.., ale abych jen nemalovala čerty na zeď, Ježíšek se pochlapil a donesl mi vše, co jsem si přála.. :)

  • OBJEKTIV..
  • oblečení
  • mé fantasy knížky
  • kosmetiku
  • šperky
Jdu pokračovat ve svém zimním spánku. Takže pac a pusu, že přeju pevné zdraví..

P.S. Omlouvám se za bezfotkový článek, ale nemám na to sílu ani náladu. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥