Možná Tě zajímá..

čtvrtek 9. června 2011

Chaos je chaos

Tento týden je příšernej

:( Lítám od knížky ke knížce od sešitu k sešitu a zase ke knížkám a pak zase k sešitům. Je to tak pořád dokola, ale nějak mám pocit, že mi mozek vypnul a nebo mu došla paměťová karta. Dneska mě čeká angličtina, ale zatím si sedím u počítače, poslouchám písničky a psychicky se na to připravuju :D

Ale abych tu nevyprávěla o tom jak mám krutej "učící" život, tak jsem tento týden pomáhala kamarádce vytvořit krátký film z fotografií. A děj? Protože je poslední dobou ošklivo a zataženo, inspirovala jsem se tímto "nádherným" počasím a vymyslela film s názvem "Divka v dešti" není ještě oficiální (ten název), ale zatím stačí..


Fotky z "natáčení"

Nevěsta na útěku..
Pár perliček z focení: 1. Měla to být dívka v dešti, ale ten den zrovna zářilo slunce a bylo snad 25 stupňů, takže si ten déšť musíte domyslet :D
                                 2. Deštník v hlavní roli natáčení nepřežil :D, u fotografie s lavičkou mu křupla nožička :D

Toď vše k film :) Koncem června ho sem přidám, až ho moje kamarádka sestříhá a upraví :)

Týden filmů :D
Je sice pravda, že jsem pomáhala film vyrobit, ale ta fuška u toho :D, radši se kouknu na hotovej film, v klídku se rozvalím s chipsama na břiše a s džusem v ruce :D
Řekla bych, že se kulturně vzdělávám, ale filmy, která jsem za tento týden shlédla, jsou spíše animované filmy :D Začalo to Shrekem 3, Kungfu pandou 2, Dobou ledovou 3 a skončilo to Alenkou v říši divů, ale aby se neřeklo, koukla jsem se taky na Black Swan (černou labuť) a Gejšu...

Film o lásce/zradě a zkušenostech..

Annie ♥

2 komentáře:

  1. Moc hezkej článek ;) Ty máš vždycky tak zajímavej sloh... třeba: "Mám pocit, že mi mozek vypnul a nebo mu došla paměťová karta." - to je prostě úžasná věta!
    A taky mám pocit, že ten první odstavec je o mě... Ale nedělej si s tím moc hlavu, jak jsme řekly - stejně všechny zajímá jenom maturitní vysvědčení :) Takže keep smiling ;)
    P.S. - Je trochu divný psát komentář, když ti to můžu zejtra říct naživo...

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥