Možná Tě zajímá..

středa 15. června 2011

Dvořák-foto.cz

Připravit, pozor, vyletí ptáček! :D

Jistě jste si v hlavě stačili srovnat o čem bude tento článek. Kupodivu bude o focení a fotkách. Fotili jsme se v úterý, tedy včera a dneska už jsou na internetu ke shlédutí. Sice někteří mají přes hlavu nápis http://www.dvorak-foto.cz/, ale jinak to jsou moc hezké fotky :D

Pár příkladů, jak důkaz bude stačit..





Kolektiv od roku 2010
  


Pár přátel stačí mít
  



Škola nás zabila
  



S tou nejlepší
  



Ekologové
  




Parta hits
   Myslím si, že fotky mluví za vše, jsou povedené, každému to tam sluší a když se kouknu nejen na vzhled fotky, myslím jsi, že jsme skvělý tým, parta "kamenů" :D

Jinak dnešním tématem bude blížící se konec roku a ta zpropadená němčina z který asi umřu :( Ale kdybych se měla zamýšlet na mým šprechtěním, tak teďka visím někde v hlubokém lese :D (Dělám si srandu, nikdy bych si na život nesáhla, na to je to pro mě moc cenná věc ;);) a navíc, jak bych se mohla oběsit, když se na mě i snídaňové toustíky smějou nebo, že by se mračily ?? :D


Toast
Jak jsem již naťukla, blíží se nám konec roku, někomu chybí necelá tři týdny, ale mě jen necelé dva. Poté totiž odlétám do teplých krajin :D Lépe řečeno do Bulharska. Už teď se těším na moře, vlny, písek, muše, slunce na tváři i v duši a hlavně na obrovské kopce zmrzliny :D, ale abych nepředbíhala, pořád jsem ještě v Mostě, pořád ještě chodím do školy a pořád tu budu ještě dva týdny. :D Takže já letím k telince, mějte se tu hezky.

Pár fotek na závěr a fičím pryč :D


Rolnička pro štěstí

Můj kocour "model"




Vaše Annie  ♥

1 komentář:

  1. Tak když to mám povolený, tak to už musím něco napsat ;). Mně ty fotky přídou hrozný, teda aspoň já sem na nich hrozná, ale líbí se mi ta vaše fotka s Kamilem :) A když tak koukám na tu fotku s Nelčou... Vy ste se hledaly - jedná vysoká, druhá malinká :D
    Závidim ti to Bulharsko... My se tady budem nudit na sportovním dnu a ty budeš chytat bronz někde na pláži. Ách jó... :D
    P.S.: z tý němčiny prostě BUDEŠ mít tu lepší známku. Já ti to oznamuju a nepřipouštim žádný pochyby! :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥