Možná Tě zajímá..

pátek 3. června 2011

Smích?

Musím se smát:D

Ale nevím, proč?
Je krásně, já si tu poslouchám písničky a mám koutky od ucha k uchu. Ty zvednutý koutky mám z dobrý nálady. A tu dobrou náladu mám z čeho? :D

Pro každýho je záhada něco jinýho, pro někoho, jak někdo mohl objevit Neptun, pro jinýho kolik energie se spotřebuje v atomový elektrárně a pro mě, proč jsem taková vysmátá :D
Mám chuť tancovat :D a co si myslíte, že tu dělám? Skáču po celým pokoji, jako když mě poštípalo hejno komárů, vos, sršní a jiný havěti.

 Článek se v takovýdle náladě píše dost těžko, protože mám chuť do hudby mlátit a klátit rukama :D, ale to bych sem nenapsala ani písmenko. :D

A na co, že to tu trsám?
Trsám na písničku, která se mi vůbec, ale vůbec nelíbí, ale ten rytmus mě prostě baví :D a kdo, že to je??

Rihanna a její Man down



Jako dalšího tu mám na seznamu:
Lupe Fiasco-The show goes on




a samozřejmě to nejlepší nakonec :D Wiz Khalifa-Black and Yellow



Jinak dneska jsme psali dvě dost důležitý písemky na který jsem se učila jako blázen a samozřejmě jsem je co ?? Anóó´, pokazila jsem je. (Teda myslím :D)

Taky mám nový sluchátka, na co? Mno sice je moc neužiju, ale na cestování v autě, na domácí deprese a nebo nudu se budou hodit ;)
Požitek z hudby=WESC

A todle je konec článku, letím tancovat, poskakovat a smát se od ucha k uchu :D Pac a pusu..
 Vaše Annie ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥