Možná Tě zajímá..

čtvrtek 23. června 2011

Nástrahy velkoměsta..

Ahoj Praho..

Dnes je 23.6.2011 a to znamená, že jsme jeli na školní výlet do Prahy. Jeli jsme na výstavu obrazů, ale upřímně, většina se stejně těšila na rozchod, který po prohlídce několika místností s mnoha obrazy následoval ;)) Ale aby se neřeklo, jeden z obrazů mě docela zaujal, týkal se lidí sedících u počítačů..Zkrátka naše budoucnost a také přítomnost :D




Budoucnost..



SÝR..

Nějak se ty " obrazové hodiny" přežili a vyrazilo se na nákupy, na dlabanec a na pokec u kafe ;)

Bašta


Pro člověka jako jsem já, kterej žije v městě zvaném MOST, je návštěva Prahy jako rána pěstí,(mno zase tak hrozný to není, ale zní to pak líp ;):D)  všechno je tam rychlé, uspěchaná  a bláznivé. Mě se tam, ale líbí :D Šli jsme s kamarádkou do nákupáku, Paládia. Koupila jsem si botičky a pár letních doplňků a vymožeností.;)
Teďka letím na kutě, dobrou noc a hezký sny♥  Posílám pozdrav z Mostu

 Annie♥




Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥