Možná Tě zajímá..

úterý 7. srpna 2012

Help

aneb Když vlasy volají o pomoc!

Protože jsem takřka měsíc žila mimo kosmetický průmysl a mé vlasy prošly takřka všelijakou útrapou (slané moře, silné slunce, věčně vlasy zamotané do uzlu = i přesto mě vlasy odměnily cca 4 centimetrovým nárůstem, jak jsem to zjistila? stačí sledovat odrosty na hlavě (:D) Tak jsem se rozhodla je "zrekonstruovat" (:D). Včera jsem se vydala s mojí sister na nákupy. Nechtěla jsem nic jiného kromě kosmetiky, u toho nezůstalo, protože jsem nedokázala odolat zeleno-modrému svetříku z Orsay. Když jsme byly v drogerii letěla jsem rovnou k regálům s přípravky na vlasy. A co jsem pořídila? :)

Barvu a masku
L´oréal
 ještě jednu masku (ta je speciálně pro barvené blonďaté vlasy)

Syoss
 a svetřík (fotka je opravdu "kvalitní", ale alespoň pro představu by mohla stačit :) )

Orsay



Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥