Možná Tě zajímá..

pondělí 13. srpna 2012

White teeth

aneb bílá bělejší, prádlo zuby čistější

Před 10 dny jsem si koupila bělící pundr na zuby. Už jsem o tom slyšela od kamarádky, používala ho a byla spokojená, a tak jsem se rozhodla, že to zkusím taky. Koupila jsem ho v Rossmanu, cena: myslím, že 129 korun nebo nějak tak :)

Je znát výsledek?

Moje "sister" říká, že jo. Zuby jsem zažloutlé neměla nikdy, ale přece jen bílá, je bílá a ségra si rozdílu všimla. Takže to účel splňuje.

Co na to říkám já?

Bělící prášek funguje (tedy myslím, pokud mě zrak nešálí a nebo si to nevnucuji ), kdyby vám nezabíral, je tu ještě jedna výhoda a to svěží dech a příjemně hladké zuby.

White teeth

Doporučené doba používání je min. 14 dní

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥