Možná Tě zajímá..

neděle 5. srpna 2012

Holiday 1/2

aneb Červenec je pryč!

Tak jsem se dnes konečně dopravila domů po měsíčním cestování. Prvních 10 dní prázdnin jsem si užila v Řecku. Krásně teplé moře, vlnky, jemný písek, žádné dotěrné ryby. Zkrátka dokonalá relaxace ( tedy až na to, že jsem chytla zanět v uchu, pár nocí jsem nespala, ale za to jsem viděla několikrát východ slunce :D). Jela jsem s mojí babičkou. Možná se může zdát, že dovolená byla nudná, protože jsem jela s babčou, ale moje babička je mladice, sice né asi věkem, ale duší určitě. Zvládá skákat přes švihadlo, šlapat na kole XXX kilometrů a vymýšlet různé hovadiny, zkrátka celá já nebo spíše já jsem celá ona :D

Pak jsem jela k babičce do Krkonoš. Zastavili jsem se u všech přibuzných a známých, což nám zabralo poměrně dost času, protože v Krkonoších mám téměř celou rodinu. Pak jsem jela k druhé babičce, tam se jelo ke zbytku příbuzných.

Mé prázdniny byly ve znamení lenošení, jídla, zábavy, opékání buřtíků, vtipů, rodiny, práce (trochu) a vymýšlení hovadin (TO HLAVNĚ!!)

















1 komentář:

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥