Možná Tě zajímá..

neděle 26. srpna 2012

Tu!

Aneb sweet home..

Tak jsem konečně doma, tentokrát už do konce prázdnin (Doufám!), což je asi týden. Tentokrát jsem byla s rodinou v Harachově. Dovolená byla celkem fajn až na to, že jsem si kolikrát připadala jako kamzík, díky výpravám, která jsme podnikali po horách.. Ze začátku mi šlapání po kopcích nevadilo, ale odrovnala mě 25km dlouhá túra po kopcích Krkonoš. Grrrr..

Co jsme všechno viděly?
Všechny možné kopce, kopečky, stromy, horské boudy..
Musím se přiznat, že jsem ke konci našeho pobytu v Harrachově proklínala všechny místa s nadmořskou výškou větší než 500 m.n.m. :D



Výhled z rozhledny

Mohyla pro mojí prababičku ( :( / :* )
Naše výroba..


Úl

Harrachov, skokanské můstky


Cesta k Labské boudě

Krkonoše


V pátek už mě z těchto výprav celkem začaly bolet nohy, tak jsem je hodila večer na stůl, otevřela s maminou víno, udělaly jsme si nudle a hodily dámský pokec. :)

Nudle

Víno/relax

2 komentáře:

  1. Tak ty túry nezávidím, ale ty nudle!! Záávist! :D

    OdpovědětVymazat
  2. To musela být skvělá dovolená! :) Určitě jsi krásně odpočinutá a nadejchaná čerstvého vzduchu. :P
    A poslední večer s maminou musel být taky fajn, ty nudle vypadají dobře. :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥