Možná Tě zajímá..

čtvrtek 28. června 2012

Earring´s

aneb Naušnic není nikdy dost!

Včera jsem vyrazila s mou docent, doktor, inženýr kamrádkou Terry B. Moc s ní ven nechodím (Což mě mrzí!!), protože pár lidí od nás ze třídy má s naším kamarádstvím celkem velké problémy. Proč? To jsem fakt nepochopila, nechápu to a snad to ani chápat nebudu!! Po dlouhé době jsme si pořádně popovídaly, probraly vše potřebné.



Potom Terez šla s maminou "šopovat" a já šla domů. Domů ? :D Do Rossmana, kde jsem si koupila dva laky na nehtíky (Poslední měsíc jsem si vytvořila na lakování nehtů úchylku/závislost/ nutnost pořád je nějak zdobit/přelakovávat :D) a do Takka, tam jsem pořídila naušničky a sadu prstýnků. :)





+ Přidávám fotku vytvoru, který jsem si dneska vytvořila na ruce:) Doufám, že se vám bude líbit a možná se jím inspirujete :)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥