Možná Tě zajímá..

sobota 9. června 2012

Celebration

aneb 101. článek

Juhůůů, dneska je to přesně 101. článek, co jsem od začátku blogu napsala. Věnuji ho dnešnímu dni se ségrou!! Dlouho jsem jí slibovala, že s ní někam zajdu, a tak jsem jí dneska vytáhla do McDonald´s na BigMac. Sedly jsme si s ním na lavičku a spokojeně si vrněly blahem. :D Pokusila jsem se tento "zážitek" zdokumentovat mým mobilem, respektive foťákem na mobilu. Jenže mám pocit, že není schopen vytvoření pěkné fotky. Když jsem fotila ségru, zaostřil jí pouze nohy a břicho, zbytek je nejspíš paséééé. :))




Cestou domů jsme se stavily v Centralu v dm drogerii, původně jsem tam nic nechtěla, ale nakonec jsem si koupila deodorant (cena mě dostala a vůně ještě víc!!) a dvě labelka za cenu jednoho (Nebo aspoň myslím, že tak zněla nabídka :) )


Jinak dnešní večer strávím u kamaráda s kamarády (:D) a budeme grilovat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥