Možná Tě zajímá..

úterý 19. června 2012

High heels

aneb den ve znamení bot.. 

Článek v bodech? Ano, všechno je možné
  • Vstávání, zcivilnění se, výprava do školy
  • Nové boty na procházce ( To jsou ony!! :))
  • "Obyčejný" školní den (Napsání oficiálně poslední písemky v tomto školním roce!! Heuréééka :D )
  • Pospíchání domů
  • Příprava na "slávu"
  • Moje 16centimetrové botky na procházce (Nejkrásnější boty na planetě Zemi! :))
  • Cesta na slavnostní předávání maturitních vysvědčení mé sister (♥)
  • Cesta domů (Bolavé nožky, respektive jedna! Celou dobu jsem totiž měla na pravé noze zkroucený malíček :(( )
  • Posezení u pc, večerní relax, "kochání" se fotkama :D







2 komentáře:

  1. Oboje botky dokonalý :) Jak to děláš, že na tom zvládneš chodit tak dlouho? Já si před nedávnem koupila boty s 10-ti cm podpatkem a i když je mám rozchozený doma po pokoji, venku s nima moc dlouho nevydržím :/ A to už jsem nějaký ty podpatky měla, ale ještě ne tak vysoký :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno je to jen o síle zvyku :) Já na podpatkách chodím už od dětství :D (P.S. I kdybych zvyklá nebyla, stejně bych je nosila, miluju pocit dlouhých nohou a tydle botky mi ten pocit zkrátka dodávají :)) )

      Vymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥