Možná Tě zajímá..

čtvrtek 14. června 2012

Cultural experience

aneb Smích prodlužuje život

Jak už dle nadpisu můžete soudit, nějak jsem se kulturně vzdělávala. Mým kulturním vzděláním bylo divadlo. Nejprve se mi tam nechtělo, asi jsem chtěla sedět v teple domova u pc a se spoustou jídle na stole (jako každý den!!), ale když si teď čtu to, co jsem chtěla dělat, říkám jsi, jak jsem mohla být takový neandrtálec a chtěla jsem se nechat připravit o tuto přiležitost! Divadelní představení mám ráda, občas zajdu s maminou, ale musím se přiznat, že jsem teď hodně dlouho nikde nebyla. Dneska se to ale změnilo, vyrazila jsem s mamčou a ségrou na divadelní představení "Chlap na zabití" (derniéra). Nikdy bych nevěřila, že se můžu smíchy rozbrečet né jen u televize, ale také u divadelního představení. Dnešní večer hodnotím jako perfektní. Byl totiž s rodinou a navíc plný smíchu. :))

Přidávám fotku z veřejné chodby (Ségra mě rychle "vyblejskla" před odchodem do divadla :)) )


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥