Možná Tě zajímá..

čtvrtek 21. června 2012

Crunch

aneb Je libo müsli? 

Když 10 dní chroupete každé ráno müsli s mlékem, které je tak tvrdé (obsahuje: sušené banánky, kokos, oříšky, kandované ovoce a kdo ví co ještě), že by si na něm důchodci vylámali zuby (dokonce i své zubní náhrady) a vám to chutná a navíc vám v puse zuby zůstanou, můžete si říct.. Mám pevnou vůli a navíc pevné zuby :D:D

To byla jen menší myšlenka/nápad, kterej mě ráno při chroupání napadl!

Jinak jsem dneska oficiálně dokončila druhý ročník na gymnáziu, juhůůůůůů! Už žádné písemky, zkoušení žádné nekonečné psaní výpisků, a to jsem dneska šla s kamarádkama oslavit. Zapily jsme to Bubble tea :D Potom jsem rychle letěla do ZUŠky dodělat keramiku (naglazurovat jí) a zase jsem letěla, tentokrát domů. Kde jsem měla vítat babičku a dědu. S mou rychlostí (než jsem se dobelhala domů), to dopadlo tak,  že babička a děda vítali mě. :D

BIO jahody :)
Nuda o dějepis.
Ségry kulinářské/muffinkářské umění ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥