Možná Tě zajímá..

úterý 26. června 2012

Mc Donald´ské hody

aneb Jez dokud můžeš!

Dneska jsem vyrazila s maminou na obchůzku města. Nijak extra nešlo o to něco koupit, ale spíš o to, strávit nějaký ten čas s ní. :) Prolezly jsem centrál (mamka si koupila kabelku, já naušnice) a vyrazily jsem na dlabanec do Mc Donald´s. Nejspíš by jste čekali, že dvě ženský si koupí každá jeden hambáč a konec, ale my dvě s maminou, to je jiné kafe. Koupily jsme si dva "Big Mac-ky", dvoje hranolky, 20 kuřecích nugetek, a 2 McFluerry. Vzaly jsme si to s sebou a doma se pořádaly hody, prasečí hody. :D Cpaly jsem se a cpaly až jsem se nacpaly a taštička Mc Donald´s byla prázdná. :)


Druhé hranolky se nedochovaly, snědla jsem je totiž cestou :D

Takže jídlu zdar! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥