Možná Tě zajímá..

pondělí 4. června 2012

Bad mood

aneb Co všem je? 

Dnešní den byl, dovoluji si říci, příšernej! Ve škole jsme psali snad ze všeho z čeho jsme mohli, tedy kromě němčiny, kde se nad náma učitelka slitovala. Píšu článek asi po týdnu? Ono se toho totiž moc neudálo. Tedy kromě pátku kdy jsem si pořídila do sbírky/do mé rodinky lačíku další 3. Jeden třpytkatý, pak bílý a poslední průhledný se zpevňujícím efektem.

Nails


 
O víkendu jsem pak vyrazila s kamarádama/kamarádkama ven, nejdřív jsem jít nikam neměla, protože moje kamarádka z plánu A), to zrušila, a tak jsem musela honem na rychlo vymyslet nějakej další plán. Plán B),C),D)? Nakonec jsem podnikla plán B) i C). V plánu B) jsem šla s kámošem asi na cca. hoďku do Pohody na pokec a pláne C) se odehrával v Exitu a Neprakta klubu Most. :))

Řekla bych, že parádní večer, ale opět jse mse nevyspala. :D No a celou neděli jsem skoro jako každou v poslední době prospala a proučila . :))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥