Možná Tě zajímá..

středa 30. května 2012

Outfit´s day

aneb Dlouho nic a pak BUM!!

Dneska a vlastně už od minulého týdne jsme měli ve škole jen 5 hodin. Přesto, že jsem třetí hodinu běhali 1500 jsem chtěla někam jít.Jenže nikdo nechtěl jít se mnou. Vysnila jsem si totiž, že půjdu bruslit!! :D No a protože nikdo nešel se mnou, tak jsem se koukla v kolik mi jede bus, sbalila brusle a vyrazila bruslit na Matyldu, ujela jsem 5 koleček. Jsem to ale hrdina. Teďka sedím u pc, chatuju na facebooku, mám úžasnou náladu, kterou mi nejspíš způsobil nadměrný přísun endorfinů a ještě jsem stihla vyrabovat ledničku (teď si pochutnávám na slaných korbáčcíh a [kajzerkách]) :D:D

Abych se dostala k nadpisu.
Dlouho jsem nic nepřidala, ŽÁDNÝ OUTFIT nic, a tak dneska přídávám rovnou dva!!
Jeden do školy, do města atd.


Skinny jeans -Vero moda, kabelka -H&M,tílko- F&F, boty- New Yorker, černý vršek- nevím, mám ho dlouho, vypadá jako když je to velikost XXL, ale je to příjemný materiál a hodí se skoro ke všemu, takžepatří mezi oblíbené :)

 


A druhý oufit je na brusle :D

Tříčtvrťáky C&A, tílko F&F, brusle- SPORTISIMO

Jak se vám článek líbil? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥