Možná Tě zajímá..

sobota 19. května 2012

My B-Day..

aneb 18.května

Má dnešní reakce by měla být jóóóó, ale protože jsem včera oslavovala narozeniny a to parádně, nezmůžu se dnes na nic jiného, než na skleslé jooo.. Oslava se konala v restauraci Good Gate v Mostě, poté jsme se přestěhovali do Pohody. Včerejší den byl pro mě dosti "hektický". Musela jsem všechno dozařídit, omýt se, pěkně se vyfešákovat (To zahrnovalo: vymyslet co na sebe, co s vlasama a co s "obličejem" :D),  vzít foťák, kterej jsem stejně zapomněla (Naštěstí mě zachránil ségry přítel se svým foťákem, uff!) a to vše jsem měla stihnout za necelé 3 hodiny (Pro kluka moře času, pro holku nic-moc, moc-nic :))... Pravou oslavu jsem si začala užívat teprve až potom, co jsem si GATU sedla. Zmizel ze mne totiž všechen stres ohledně plánování, k tomu všemu mi ještě ségra přinesla dortík s hořícími svíčkami a já už jsem si jen a jen užívala MOU narozeninovou párty S LIDMA, kteří mi jsou NEJBLÍŽE!!

Myslím, že každý už zažil nějakou tu narozeninovou párty a ví jaké to. Proto s psaním článku končím a přikládám už jen pár fotek: 

 Lahodného dortu

 Mě s kamarádkami/kamarády




Mě a švagra

Toho, co zbylo z lahodného dortu
Dárků
(Nejsou zde všechny dárky, protože jeden by musel podstoupit přísnou cenzuru :D )




a jednu fotku z instagramu. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥