Možná Tě zajímá..

pondělí 7. května 2012

Hurraaay..

aneb jednodenní volno je taky volno..

Dneska je pondělí a zítra úterý. Bývá tomu tak sice každý týden, ale zítra je speciální úterý. Bude totiž svátek a to znamená jediné, hodit nohy na stůl nebo někam vyrazit s kamarády. Uvidíme, jaký nápad se mi zítra připlete pod nohy!! :) Dnešek nebyl ničím speciální. Strávila jsem jako skoro každý všední den půlku dne ve škole. Dnes jsem tam ale trpěla hlady. Proč? Kvůli tomu, že mám hlavu děravou a nechala jsem si doma svačinu a také kvůli tomu, že mě paní Kantýnská zradila a já si nemohla koupit baštu, protože si vzala  kvůli zítřejšímu svátku volno, zřejmě si asi prodloužila víkend na chatě. Protože ale můj žaludek zpívat serenády, musela jsem se nadlábnout. Mou jedinou záchranou byla nedaleká večerka. :D. Škola skončila a já celá natěšená letěla domů. Doma jsem si naplácala masku na obličej, vyjedla lednici, dělala blbosti se ségrou, plánovala narozeniny, přelakovala si nehty, skákala tu jako postřelenej kamzík do rytmu hudby  (:D) a celkově jsem dnešní den brala spíš jako relaxační.

+
Přidávám fotku z X.4.2012


(Kraťasy H&M, Tílko: F&F)

+
Fotku dvou masek a zázraku v podobě mastičky na pleť od značky Neutrogena. :)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥