Možná Tě zajímá..

úterý 1. května 2012

Tři dny v kostce

aneb stručně jasně výstižně (část II.)

V neděli RÁNO bych vyměnila cokoliv za peřinu a pohodlnou postel. (:D) Bohužel jsem se musela učit do školy bižuli. Řekla bych, že i přes mou schopnost usnout u učení jsem se to celkem naučila. V pondělí jsem jela do Liberce a odpoledne jsem to zapíchla s kamarády na Benediktu s vodnicí a dekou :))

Pár fotek z výpravy mezi komáry a všeljakou havěť :D




+ Přidávám fotku deky, která nepřežila pád žhavého uhlíku. Místo propálených dírek, tam je teď vystřihlý/prostřihlý "úhledný" čtvereček :D Těžko říct jestli to je vylepšení a nebo zhoršení.. :D


Dnes je svátek, tedy den volna, a tak jsem s kamarádkou vyrazila na opalovačku na Šibeník.. :))


1 komentář:

  1. My jsme vodnili asi před 4 lety tajně u kamarádky v pokoji a uhlík nám spadl na stůl. :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥