Možná Tě zajímá..

středa 2. května 2012

Jižní Afrika

aneb když nevíte jak pojmenovat článek...

Jak už z nadpisu a podnadpisu můžete usoudit, dnešní inspirace a nápady na pojmenování článku byly nulové, a tak jsem si vybrala nadpis podle toho, co jsem se učial a z čeho zrovna budeme zítra psát ze zeměpisu.. :D Řekla bych, že dnešní den byl o ničem. Ráno jsme se školou jeli do elektrárny v Ledvicích. Věděla jsem, že to bude opruz, ale takovej jsem nečekala. Pán s tichým monotóním hlasem nám cca hodinu vyprávěl o různých zařízeních elektrárny, ale copak tomu někdo rozuměl? :) Kolem jedné jsem přijela domů. Sedla si k počítači, přelakovala si nehty, snědla snad všechno co doma bylo, vyfotila fotku (:D) a pustila se do učení. :))


P.S. Dneska jsem oficiálně spustila stránku pojmenovanou Nail-art, měla jsem jí v konceptech už asi měsíc, ale kvůli mé délce nehtů, která nebyl nic moc, jsem ještě chvíli počkala. Nyní je plně v provozu a dovolila bych si říci, že čekání stálo za to. Koukněte!!:)








Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥