Možná Tě zajímá..

úterý 29. května 2012

Action

aneb každý den se něco děje..

Vím, že jsem do konce minulého týdne slibovala velký "botový speciál", a také vím, a to moc dobře, že jsem to nesplnila!!  Ach jo, jsem hrozná, ale nevěšte hlavu lidi JÁ to časem splním :D

Jako výmluvu nebo omluvu použiji toto: V sobotu jsem neměla čas, byla jsem s kamarádkou bruslit a potom jsem šla s kamarády do Gatu. Fotku přikládám jen jednu, protože zbytek je neuveřejnitelný. V neděli jsem víceméně celý den spala, v pondělí to samé (spánek, spánek, spánek, nic jiného poslední dobou nepotřebuju ;) ) a dnes jsem se odhodlala napsat alespoň něco!!.....




Plavání? Ano, to byla náplň mého dnešního dne. Na aquáči jsem strávila 3hodiny, 3hodiny prokecané/prodrbané s kámoškou, ale něco na naší obranu! Pár bazénu jsem přece jen uplavaly  :D:D Když jsem přišla domů, sedla jsem si na balkón a věnovala nějaký ten čas péčí o nehty, vlasy a pleť ( a taky o můj žaludek. Zde péče probíhala ve formě pojídání Studentské pečeti! :D)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥