Možná Tě zajímá..

čtvrtek 24. května 2012

Summer mood

aneb ....

Podle vědeckých studíí je dokázáno, že se lidem zatemňuje/zavařuje mozek, když je velké vedro. Teď jsem si to vymyslela, o žádných studiích totiž nevím, že by toto tvrdily, ale podle mě je to jednoznačný fakt. Ségra je toho důkazem (Já mimo chodem taky, nalakovala jsem si totiž nehty výraznou oranžovou barvou :D),lítá tu jako splašená včela a vybírá si vhodný oblek/outfit/kostým na poslední zvonění. Jojojo maturanti a jejich touha po odvětě. :D Ale jen ať si to užije, já se taky ve 4ťáku pomstím za to, že jsem tři roky smrděla jako .... a byla jsem pomalovaná jako obraz.
Dneska jsem ven/do školy vyrazila v pasových kraťasech z H&M, jednoduchém tílko z F&F, boty z Deichmanu a kabelku, ségra JÍ nazývá brašničkou na svačinu, z H&M. :D



P.S. Dneska jsem se probírala botníkem a zjistila, že vlastním poněkud víc pár bot než jsem tušila, proto jsem se rozhodla, že do konce tohoto týdne napíši článek o mých botkách. :)


1 komentář:

  1. Hrozně se mi líbí ta kabelka, je fakt krásná :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na svůj blog, snad se ti bude líbit :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥