Možná Tě zajímá..

pátek 11. května 2012

Never back down

aneb nikdy se nevzdávej..

Co se týče nadpisu: Film jste jistě viděli, pokud né, tak se koukněte. Můj dnešní program/zážitek má s tímto nadpisem velmi mnoho společného. (:D) Byla jsem s kamarádem na Matyldě. Hezký, pohodový den na dece. Říkáte:"Si trochu se opálím", jenže to by jste nemohli někomu ukázat hru "Jak daleko dostřelíš s pampeliškou?" :D Měla jsem radši zůstat u zkoušení z účetnictví. (:D) Kamarád si pravidla totiž trochu upravil a místo do dálky pampelišky střílel/házel po mně!! :D Po pár minutách jsem vypadala jako, no vlastně jsem nevypadala, byla jsem totiž celá zasypaná trávou. Doma jsem trávu vyklepávala ze všech možných kusů oděvů, dokonce i v kabelce jsem měla tu mizernou zelenou rostlinu. Ještě do těď mám pocit, že jsem celá zasypaná trávou a lezou po mně broučci. :(( Nééééééééééé!!



Jinak se mi včera povedlo rozmlátit mé kapičky na urychlování schnutí laku na nehty..
Myslela jsem, že obaly na laky jsou nerozbitné, protože už mi několikrát lak spadl na zem a nic se mu nestalo, ale kapky to nepřežily!!! Zřejmě nekvalitní sklo :D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥