Možná Tě zajímá..

úterý 25. září 2012

Fotokniha

aneb další do sbírky

Prohlížela jsem si složky v počítači. Důvod? Chtěla jsem vědět, co se v nich vlastně za tu dobu nahormadilo. Byly plné filmů, písniček, referátů, obrázků, ale hlavně fotek! Zdálo se mi, a vlastně se mi pořád zdá, že jich tam bylo/je až moc. Tak jsem rozhodla zakročit. Fotoknihu jsem již dělala, a tak jsem měla/mám nějakou představu o tom, jak by měla vypadat.

Co je mým cílem?

Vyprázdnin nějaké složky s fotkami
Přestěhovat je do fotoalba o 80 stránkách
Nechat fotoalbum vytisknout

...

a pak už se budu jen kochat na mým výtvorem a vzpomínat na zážitky a chvíle, které mám s těmi fotkami spojené. :))

P.S. Zapomněla jsem se "POCHLUBIT", že jsem dnes oficiálně  dodělala seminární práci z dějepisu. Téma: Themistokles. Řeknu vám/Vám: "Prosím! Už nikdy." :D

Při prohlížení alba jsem našla toho:






Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥