Možná Tě zajímá..

pondělí 10. září 2012

Help!

aneb Když nehty volají o pomoc ( Díl 2.)

Když jsem přijela z prázdnin, psala jsem článek o mých zničených vlasech. ( O tom, jak jsem vyzrála nad slámou na hlavě díky různým přípravkům. )

Dnešní druhý díl se bude týkat nehtů. Bohužel budu se opět opakovat, ale nehty jsem si "přivezla" zničené opět z Řecka. Dovolená to byla sice úžasná, ale teď musím opravovat to, co ona zhatila.

Nehty se mi během dovolené totiž začaly loupat, lámat a celkově vypadaly dosti "vyčerpaně". Tak jsem se rozhodla zakročit.

Co mi pomohlo?

Každý den jsem vypila alespoň půl litru mléka
Koupila jsem si od Essence extra zpevňovač nehtů. (Ten vřele doporučuji)
A nakoupila jsem si laky s vápníkem ( jeden takový v Řecku = barva: růžová neonka, cena: 2 Eura)

Jak to dopadlo?

Nehty mám opět pěkné a pevné, takové jaké byly před tím, než jsem se odjela rekreovat k moři. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥