Možná Tě zajímá..

úterý 4. září 2012

Škola

aneb Vítej v třetím ročníku

Nastoupit do školních lavic byl pro mě trochu "menší" šok. Chtěla jsem si prázdniny patřičně užít, to se také stalo, tedy až na ten poslední týden, který se opravdu nezdařil kvůli nemoci. Proležela jsem ho totiž doma v posteli s hrnkem čaje s citrónem. Nic moc záživného. Neříkám, že je škola "až zase takový opruz", ale pár týdnů prázdnin bych si ještě klidně přidala, abych stihla to, co jsem nestihla. (:D

3.září

První školní den je podle mne naprosto v pohodě. Žák tam příjde bez ničeho a odchází během dvou hodin.
P.S. Čekala jsem na Dopravním podniku na dobití čipovky asi půl hodiny a ta extrémně "milá" paní mi oznámila, že mám smůlu, ať si příjdu zítra. Jóóóó, nemít potvrzení o studiu, to je na prd!!

4.září

Ve škole jsem zůstala až do půl třetí, normálně už jsme se učili (s tím se dalo počítat), ale 3 hodiny Áj za den jsou možná opravdu trochu moc :D
P.S. Tak jsem se dočkala, čipovku mám nabitou a můžu si po Mostě jezdit, kam se mi zachce :D
P.P.S. Jako odměnu do začátku školního roku jsem si koupila nový lak na nehty a masku na vlasy. :)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥