Možná Tě zajímá..

pátek 14. září 2012

Krkonoše

aneb sis těš se!

Před měsícem se mi ségra odstěhovala do Liberce. Stěhovala se tam ze studijních (vysokoškloských)  důvodů a já tak přišla o super parťáka, nejlepší kámošku, nej ségru a hlavně mou stěžovácí vrbu! Proto si to teď vynahradím/e a jedu k ní s mamkou na celý víkend.. (aby si mě pořádně užila! Menší šikana od mladší sestřičky jí jedině prospěje :D) Návštěva "sis" se bude spojovat s oslavou babiččiných 60tin.

Takže já se s Vámi loučím, ve 4hodiny odjezd a v neděli večer zase tady.
Co vy? Nějaké plány na víkend? :)

P.S. Zapomněla jsem se pochlubit tím, že musím do 12. října udělat seminární práci z dějepisu na téma: Themistoklés. Tak mě kamarád vzal do knihovny, já si vypůjčila "celý regál" knih o starověku a mohlo se začít pracovat.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥