Možná Tě zajímá..

pondělí 11. března 2013

Osvětim

Exkurze do Polska

Včera jsem se vrátila ze školního výletu do Osvětimi. Výlet byl super, ale přes nepřízeň počasí (šílený studený vítr a tak 5stupňů pod nulou), jsem z koncentračního táboru neměla takový pocit, jako kdybychom tam jeli o měsíc později ze teplejšího počasí, ale i tak mě některé vystavené exponáty donutily poděkovat Bohu za to, v jaké žiji době a jak se mám super! :))

Přidávám některé fotky. Na některých můžete vidět věci denní potřeby, které si lidé do koncentračních táborů nosili. Mysleli si totiž, že jdou opravdu pracovat! Při prohlížení fotek i mě samotnou u některých zamrazila. Např. U dětské botičky













Ten samý den jsme jeli ještě do solných dolů ve Wieliczce. To mě překvapilo! Měli jsme suprovou průvodkyni a prostory bývalých solných dolů byly taky fajn! Vše bylo ze soli! Podlahy, zdi, schody, obrazy, lustry.. Zkrátka vše, co jste tam mohli vidět.. :)

Poslední večeře!



Make-upem netknutá :D 
Poté jsme jeli na hotel, kde jsem totálně vyčerpaná z osmihodinové jízdy autobusem beze spánku a celého dne chození, padla na postel a vstala ráno v 7 hodin. Snídaně v hotelu byly ve stylu švédského stolu, mohli jste si vzít, co jste chtěli! A v devět už jsme zase vyráželi, cílem dne byl chrám, jehož jméno mi uteklo a ROZCHOD! S kamarádkou jsme hledaly nějaké super polské nákupní středisko. Díky wi-fi, kterou nám poskytl McDonalds, jsme si zjistily, že necelý kilometr od nás je nákupní centrum, a tak jsem na nic nečekaly a vyrazily. Koupila jsem si v HaM kabelku, v ZAŘE lodičky a protože mi zbylo dost zlotých, navštívila jsem SIX, kde jsem si koupila "naušnici" a zbytek peněz jsem nechala v Rossmanu za BIO šampón, BBkrem od Garnieru a pleťovou masku na akné také od Garnieru. :)

Celou dobu mě Polskem provázely moje květované růžové gumáky z FaF. Na déšť a bláto ideální. 




Asi ve 4 hodiny jsem vyrazili směr Most, cesta trvala opět 8 hodin a já OPĚT nemohla usnout. Když jsem přijela domů, osprchovala jsem se, padla do postele a vstala až "ráno" ve 12hodin :D

S kabelkou a lodičkami se pochlubím v dalším článku :))

 Plus přikládám fotku největší bagetu, jakou svět viděl. Stála pouhé dva zloté (asi 13kč), za to v Česku nemáte ani deset rohlíků. 




1 komentář:

  1. Z té Osvětimi mě vždy zamrazí.
    Těma holinkama jsi mě zabila :D
    Těším se na fotky lodiček... Už to postni a nedělej drahoty! :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář a návštěva mě moc potěší!
Annie Lang ♥